divendres, 27 d’octubre del 2017

Avui es presenta: Dayana Chambi Fernández

Em dic Dayana Chambi Fernández. Tinc 16 anys i en aquests moments estic fent un PFI perquè ho vaig veure com una oportunitat de començar de nou. El PFI de comerç m'agrada molt perquè implica sobretot treballar la matèria de matemàtiques i en un futur m'agradaria treballar en l'alguna cosa relacionada amb això. Tinc experiència acompanyant a persones grans. Per la qual cosa, destaque que sóc una persona molt organitzada, pacient, exigent, treballadora i m'agrada marcar-me objectius i complir-los. Després del PFI m'agradaria continuar estudiant fent un Grau Mitjà d'Administració i Gestió d'Empreses perquè vull relacionar-me amb el públic. Davant d'un conflicte sóc una persona molt tranquil·la i tracte de resoldre-ho el millor que puc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada